Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2009 14:05 - Разтапяща нова балада от Алеша Диксън
Автор: hitbox Категория: Музика   
Прочетен: 1540 Коментари: 0 Гласове:
0



„To Love Again” – сензационният нов сингъл на Alesha Dixon обединява 2 големи имена на брит-попа: самата Dixon (чиито дебютен албум The Alesha Show е сертифициран с платинен статут и включва хитове като „Breathe Slow” и „The Boy Does Nothing”); и Gary Barlow – Кралят на попа във Великобритания, известен с продадените в многомилионни копия албуми на Take That „The Circus” и „Beautiful World”.
„Не е тайна, че съм фен на работата на Gary от доста години”, разказва Alesha. „Беше изключителна чест за мен да пиша с него и John Shanks. Те са страхотни партньори и се вълнувах да ги видя как работят. За мен „To Love Again” беше перфектната песен, която да напиша с Gary. Това е много лична песен, с послание за надежда. Работата ми по него беше сбъдната мечта, по-голяма отколкото подозирате!”
Гари Барлоу от своя страна споделя: „Срещал съм Alesha няколко пъти, но успях да я опозная добре когато по-рано тази година заедно изкачвахме връх Килиманджаро за една благотворителна инициатива. Смехът й се чуваше от всяка част на планината за всичките 7 дни, които прекарахме там! Продължихме да поддържаме контакт и когато бях в Лос Анжелис това лято, Alesha се обади и предложи да работим заедно. Знам всичките й песни, тъй като непрекъснато се въртят по радиото, така че бях много развълнуван да видя какво ще направим заедно. Уговорихме се и с John Shanks. Работих с него по последните 2 песни на Take That и сметнах, че ще е много подходящ за Alesha. И тримата седнахме около пианото и „To Love Again” беше написана за един следобед. Мисля, че е честно ако кажа, че и тримата имахме принос в композирането на песента. Лириките звучаха толкова близки до Alesha и толкова реалистично, а тя ги написа много бързо… ”, казва още мистър Барлоу
 

Песента не е лоша, но според нас на Алеша определено й отива повечко да се раздава на дансинга, отколкото да ни пее за любов.

Преценете сами:





Тагове:   балада,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hitbox
Категория: Музика
Прочетен: 1049969
Постинги: 62
Коментари: 328
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол