Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2009 14:24 - Reality Killed The Video Star - новият албум на Robbie Williams!
Автор: hitbox Категория: Музика   
Прочетен: 969 Коментари: 0 Гласове:
0



Новият албум на Роби “Reality Killed The Video Star”, продуциран от Тревър Хорн, излезе на 9 ноември. В България албумът се издава от Анимато Мюзик с медийната подкрепа на радио FM+. Можеш да го поръчаш ТУК

В по-голямата си част Reality Killed The Video Star е създаден в домашното студио на Роби в Лос Анджелис и записан в Лондон. В творческия процес се включват Soul Mekanik, Брандън Кристи, Ричард Спенсър и Скот Рудин, Чаз Йенкъл, Гай Чембърс, Фил Айслър. Албумът е продуциран от легендарния Тревър Хорн. „Той добави нещо ново в албума, нещо, което не съм имал в предишните ми неща – човекът е гений” – разказва Роби. „Просто звучи някак голямо – парче след парче, парче след парче.”

Стилистично албумът е много богат и разнообразен, като абсолютно всички албуми на Роби. „Имам различни и много вкусове” – казва той. „Не знаех, че не може така или не трябва така. Но всяко правило си има изключение. Аз бях точно това за известно време. И доста ми харесва да съм това – изключение от правилото, от всяко правило.”

Можеш да поръчаш албума ТУК

Темите и звученето на парчетата също в широк спектър, от апокалиптично-конспиративния първи сингъл “Bodies” (“това е модерното Средновековие” – се пее вътре) до химн за низвергнатите (“Morning Sun”); от епидемията по славата в наши дни (“Starstruck”) до “Won’t Do That To You”, най-традиционната тема от всички: “моята най-първа любовна песен”. Нещо, което той все още търси за себе си – „много от парчетата, които пея, след това ме връхлитат в живота” – забелязва Роби – „някои се случват, само защото най-накрая си давам време да помисля. Като прекараш известно време на тази планета и като са минали малко години от началото на кариерата ти досега, няма как да не се връщаш назад и да се питаш какво става и днес. Ад. Къде изтече цялото това време? Какво се случи? Все още се чувствам на 23. Нищо не се е променило. И всичко се е променило.”

На 9 ноември тази година ще видим резултата от всичко това. Роби ще издаде новия си албум, първи от три години насам и е готов за това. „Искам да го направя точно сега” – разказва. „Значението му за мен е, че идва в повратен момент в кариерата ми. Този албум ще реши пътя ми. Направих няколко хубави парчета през годините. Но хората забравят. Забравят какво си направил. Всичко остава в миналото. Малко съм изплашен, защото нищо не съм вадил от три години, а и винаги съм изплашен какво ще се случи, като вадя нов албум, просто съм си такъв. Нямам търпение да започна да правя новите си неща на живо и да видя с очите си реакциите на хората. Искам те да ликуват, да са весели, да танцуват, да забравят кои са и какви са поне за 50 минути и за това време да се почувстват и обвързани. Никога нямаш идея какво ще донесе на хората това, което правиш, докато не стигне до тях. Но аз вярвам, че това е магия. Не казвам, че това е невероятен албум. Това е албум, по който аз лично съм супер зарибен и с който съм много горд – мамка му, брилянтен е! И искам много хора да се съгласят с това. Искам това да е албумът, с който хората да ме свързват. Като си помислят за Роби Уилямс, да се сещат за Reality Killed The Video Star’.”

Източник: HITBOX.BG





Тагове:   албум,   video,   новият,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hitbox
Категория: Музика
Прочетен: 1051687
Постинги: 62
Коментари: 328
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол